O samičkách, aneb ženský jsou stejně semeništěm veškerého zla. Teda hned po veganech.

5. november 2015 at 14:26 | Yaraki |  Výlevy a světonenávistný rage
Jo, nebude se to zkraje zdát, ale je to článek o zvláštní lidské zálibě - touze odlišovat se.

Tuhle jsme to řešili se Švédem. Ženský. Jak pomrkávaj, jak se tvářej. Jo jo, to my děláváme.
Využíváme všech těch macatých a placatých rysů na svých tělech, svítivých očí a předlouhých kadeří, abychom zmátly nešťastné samečky a zavlekly je do chomoutu. A co hůř - někdy nám snad ani nejde o ten chomout, ale chceme si prostě jen tak pohrát - jako kočka s myší, gepard když učí mladé na malé gazelce.

Jo, malé gazelky, pánové, nic víc v našich očích nejste. Na druhou stranu - nebudem si tu lhát, jsme na blogu, že - ono je to povětšinou hrozně snadné, takhle s vámi mávat.

Anyways - prostě jsme zabředli do tématu "ženy, které manipulují muži". A já si uvědomila, jak strašně snadné je přistoupit na svou archetypální roli a chovat se jako žena. Ladně se nést, trochu lépe se oblíkat, malovat se, mazat tunou krémů, pečovat o sebe, občas se nechat pozvat na večeři, tančit a zpívat, zajímat se o umění a literaturu, v sedě dávat nohu přes nohu, stehna decentně přitisklá k sobě a pak taky všechny ty lodičky, kabelčičky, zapletené copy, skousávaní smyslně tmavých rtů, smířlivý a laskavý úsměv, objetí kolem krku, mrkání, dotýkání se vlastního krku, upravená manikůra a tisíc dalších věcí tohoto ražení, které snad už netřeba zmiňovat.

Prostě popustit uzdu svému ženství, o to jde. A ne, vážně tentokrát nemluvím o tom být reálně KRÁSNÁ. Stačí se tak tvářit, stačí umět tu ženskost ve vhodných okamžicích věrohodně zahrát. Dat Yaraki style.

V logické návaznosti na tohle téma jsme se posléze posunuli k další skutečnosti - té, kvůli níž jsem se uvolila sepsat tenhle požehnaný článek a zase trochu zahejtit vesmír, neboť mi ji blog jedním z článků týdne nepředloženě připomněl.

Jakási kočka v onom článku psala, jak je největší odvahou ze strany chlapa pozvat ji na rande, protože se tam - stručně řečeno - chová jako nevycválaný prase. Skoro až chlapsky. A já si uvědomila, že vlastně znám pár takových holek a ihned jsem je jako správná samohoňka a kritička podrobila důkladnému zkoumání.

A došla jsem k jasnému závěru - holky, co se nechovají jako holky, jsou největšími zbabělci.

*pauza pro vrhání kamení a urvaných rodidel*

Nebojte, hned vysvětlím. Nejprve si ale definujme onu mužatku - na rozdíl od výše uvedeného, jedná se zpravidla o slečnu, která většinu času tráví podkopáváním vlastní ženskosti a žen obecně. Buduje si osobnost a pověst na základě toho, že nedělá nic ani vzdáleně dámského, ba naopak, zabývá se činnostmi vyloženě chlapáckými jako je krkání, ožírání se a nepečování o zevnějšek. Často je uvedená trojice následována též samozřejmou láskou k videohrám, zbraním a becherovce. Taková mužatka se často potácí na hranici "nenávidím ostatní ženy protože jsou to svině a povrchní krávy, co tráví svůj čas v obchoďácích" a "panebože všichni jste hrozní, protože mě nechcete".

Překvápko dne.

Člověk popírající svou přirozenost, svůj biologiocký archetyp, se najednou diví, že jej skupina nepřijímá, ba co víc, že ho až nemá ráda. Záhada hadra.

Když jsem se nad tím zamyslela podrobněji, uvědomila jsem si, že krom tohohle mužáctví na těchto holkách vlastně vůbec nic není. Nevím o žádném koníčku, jímž by se zabývali, neznám žádnou jejich specialitu. Nevybaví se mi pod jejich jménem nic jiného, než že "nejsou a NECHTĚJÍ BÝT holky". Prostě si jako svou zálibu vybrali zrovna tohle podivné, abiologické vyčuhování z davu.

A to je právě ten onen kámen úrazu - nenapadá je, čím vyniknout a bojí se, že by úplně zmizely v propadlišti dějin, tak se o výjimečnost pokouší skrze popírání své biologické podstaty. A to prostě není správné. Mají strach, že jako ženy by neuspěly, takže raději rovnou prchnou a vystaví na tomhle velkolepém útěku svou osobnost. Opisem řečeno - myslí, že chlapa, obdiv a pozornost uloví skrz to, že budou taky chlap.

Memh.

Přitom je tak snadné být holka, ale zároveň být normální. Nemusíte přece řešit JEN hadry a chodit jen na kafíčka, trávit ráno hodinu před zrcadlem a googlit každý módní trend. Vždyť stačí ráno si pořádně rozčesat vlasy, pravidelně se mýt, alespoň základně o sebe pečovat a upravovat se a občas na sebe hodit něco jiného než kecky a lacláče. A hlavně to neřešit. Nevymezovat se ve společnosti ani jako samička, ale ani jako sameček. Prostě přijmout to, že jsem holka, ale nehrotit ten fakt. Být kamarádka a gamerka a fantazačka a pařanka - ale taková, aby se na ni dalo koukat, aby nebylo třeba pohled na ní a hlavně její vystupování jakkoliv řešit, protože je prostě běžné a příjemné.
Mno a abych trochu zachovala dekorum a vlastní osobnost, nelze než uzavřít tento výpotek mým oblíbeným verše písně Brazílie od Kachny a Zodiaka: "…Srdcem děvka, duší bříza, na prdeli znamení…"



Technická pro ty, jež nepochopili o čem jsem psala: jde právě o to, dělat co vás baví a zbytečně se nevyhraňovat - nebýt ani barbie, ani chlapák. Je to ten extremismus, co mi vadí. Můžete o sebe pečovat a zároveň chodit pařit a hrát DOTU a dle mého to bude ideální.
A ne, nemyslím, že by všichni chlapi byli špinaví prasáci, jen si myslím, že u holky působí "mužáctví" jako špinavé prasáctví

Tak jo, ještě jednou. Milé děti, zkusily byste si prosím doopravdy přečíst ten článek a zamyslet se nad ním, ještě než začnete "genderově správně" rageovat a pindat jaké su ďáblovo sémě? Díky, díky vám všem.
Ve článku nezmiňuji nic o pohrdání transgendery, o nesnášení žen, co si připadají jako muži, a pokud vám můj názor připadá povrchní, protože vidím jen "chlapy a ženský" tak jste, opakuji, nečetli článek pořádně. Jediné, co tu podrobuji kritice, jsou holky, které dělají přesně to, z čeho mě nyní obviňujete - rozdělují lidstvo na chlapi a ženský, přičemž ženy jsou podle nich JEN A BEZ VÝJIMKY hloupé kačeny zajímající se o módu. Proto - místo aby se chovaly normálně a neřešily to - začnou se vymezovat a bourat tenhle svůj vlastní stereotyp tím, že se chovají jako chlapi. Ne proto, že by reálně byly nějak transgenderové, ale protože prostě chtějí být kůl a neuvědomují si, že člověk může být i kůl holka - neřešící jen hadry.

Tak a nyní vzhůru, nenávisti fůru, sypte to na mě.
 

18 people judged this article.

Comments

1 gitty93 gitty93 | Email | 5. november 2015 at 15:05 | React

Eh já článek co zmiňuješ četl...je zajímavé jak do toho co čteme promítáme sami sebe. Četli jsme stejný článek, ale oba jinak

2 hedd hedd | Web | 5. november 2015 at 17:12 | React

Nemůžu než souhlasit.. Velice trefný článek. ;-)

3 sarushef sarushef | Web | 5. november 2015 at 17:38 | React

Stokrát souhlas s posledním odstavcem a tisíc srdíček k tomu.

4 stuprum stuprum | Web | 6. november 2015 at 15:48 | React

Nejlepší ženská je jabloň vším. :)

5 andromaus andromaus | Web | 6. november 2015 at 20:35 | React

Už nadpis dával tušit zajímavé čtení :-)

6 higurashi-tym-cikady higurashi-tym-cikady | Email | Web | 8. november 2015 at 12:29 | React

Předpokládám, že autorka článku se nenarodila s hormonálními poruchami a nebyla vychovávána s tím, že život ženy má jen poloviční hodnoty. Za ty, které takové štěstí neměly, mohu říct snad jen to, že to zkrátka není naše svobodná volba.
Lidé uznávájí jen 2 pohlaví - ve skutečnosti je jich minimálně 5 (dle výzkumu). Stejně jako 2/3 obratlovců na planetě Zemi mají víc než 1 pohlaví. Kdyby to ale někdo přiznal, zbortila by se nám naše jednoduchá představa o černobílém světě dělícím se na samce a samice.

7 Kerr Kerr | Web | 8. november 2015 at 12:35 | React

Máš naprostou pravdu! Bála jsem se, co se z toho článku vyklube, ale máš naprostou pravdu :P

8 Lucka Lucka | Email | Web | 8. november 2015 at 12:41 | React

Být kamarádka, gamerka, fantazačka a pařanka, to mi připomnělo, jak jsem nedávno četla knížku Zmizelá, autorka se tam zmiňovala o tzv. Superholce. :D No, ale to jsem odbočila, obecně souhlasím s tím, že extrémy mezi holkou, kterou nerozeznáme pořádně od kluka a barbie, kterou dokáže rozplakat, když nemá make-up bez jediné chybičky, jsou vážně otravné a děsné...

Holku, kterou jsi popsala výše, ve svém okolí asi nemám, nebo jsem si jí alespoň nevšimla, nicméně... Obecně zastávám názor, že každý má být takový, jak se jemu samotnému líbí a pokud se s tím svět nepopasuje, tak ať si prostě trhne nohou. ;)

9 Melkora Melkora | Web | 8. november 2015 at 13:24 | React

Zajímavé! Takže podle tebe se chlapi chovají jako nevycválaná prasata?

10 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 8. november 2015 at 13:50 | React

To je asi největší nemoc dnešní společnosti, že ženy se bojí být ženami a muži se zase bojí chovat jako muži. Nikdo se není schopen přijmout a nebo aspoň pochopit a proto je tu tolik lidí, co v podstatě nenávidí sami sebe. A proto jsme civilizace nešťastných lidí. A přitom stačí jen překonat strach projevit sám sebe a naučit se mít rád.

11 veri-art veri-art | Web | 8. november 2015 at 14:00 | React

Ten článek, který zmiňuješ, jsem taky četla. A ano, přijde mi to přehnané, když se takto holka chová (i na veřejnosti) a navíc nevidím jediný důvod, proč by se ještě takovým chováním měl někdo chlubit. Na druhou stranu pokud je tak spokojená a vyhovuje jí to..

12 Heaven Heaven | Email | Web | 8. november 2015 at 14:02 | React

Máš naprostou pravdu. Opravdu jsou takové "dámy" zbabělé.

13 gamajun gamajun | 8. november 2015 at 14:27 | React

Vidíš to strašně jednostranně. První škatulka ženy, co nejsou špíny a vlastní deodorant, druhá škatulka hnusné, zatrpklé mužatky. Co tak nějaké happy lesby, co by jednou ranou sundaly středně urostlého chlapa? Nebo máš nějakou další škatulku, která je staví úplně mimo, protože to podle tebe nejsou ženy? ;) A tak by se dalo pokračovat...
V jednou s tebou ale nemůžu nesouhlasit. Nechápu ženy a dívky, co si střílejí do vlastních řad.

14 Hihi Hihi | 8. november 2015 at 14:32 | React

Ha xD Tak teď nevím, v jaké škatulce bych se mohla poskynout.
Nejsem mužatka, za což jsem ráda, ale ráda hraju hry. A chovám se chlapecky, trochu. Je to vtipný, to tak číst. Naštěstí mám i koníčky, kreslím a sportuju, uf. Takže můžu skončit u hermafrodita, evidentně.. o.O

15 Lady Who ? Lady Who ? | 8. november 2015 at 14:35 | React

Co má holka dělat s tím, že se cítí nepohodlně v sukni? Co má dělat když nechce mít na ksichtu make-up a další sračičky ? Nebo boty na podpadku, to mě rači zabijte.
Jsem 50% mužatka, Jééj. Miluju hry a sporty a rači si dám nohy na stůl, než abych seděla jako dámička, protože mám sukýnku :D
Ale jinak zajímavý názor :)

16 krvaceni krvaceni | Web | 8. november 2015 at 14:42 | React

"zabývá se činnostmi vyloženě chlapáckými jako je krkání, ožírání se a nepečování o zevnějšek"
"nepečování o zevnějšek"
"činnosti vyloženě chlapáckými"
????????????????

17 Fibian Fibian | Web | 8. november 2015 at 14:49 | React

...jenom by mě zajímalo, jestli chlapi neurazí, když se holce, která se chová jako prase, říká, že je jak chlap :D
Kdybych byla pán, tak mi to teda vadí :D

18 BarbaraJane BarbaraJane | Web | 8. november 2015 at 15:29 | React

Užívám si, že jsem žena - miluju šaty, laky na nehty a další "holčičí" věci. Ale spíš než mužatky mě vytáčí holky, které to přehání a nemyslí na nic, než na to, aby měly dokonalý make-up, ultrakrátkou sukni a boty na metrovém podpatku.

19 Nami Nami | Web | 8. november 2015 at 16:14 | React

No tak teď fakt nevím co k tomu napsat. Chápu že tu kritizuješ něco trochu jiného než mě, ale doprkna, já vypadám jako kluk arozhpodně pro mě neplatí "Nevybaví se mi pod jejich jménem nic jiného, než že "nejsou a NECHTĚJÍ BÝT holky". Prostě si jako svou zálibu vybrali zrovna tohle podivné, abiologické vyčuhování z davu." ani nic z toho co jsi napsala.
Prostě nesnáším sukně, protože je nesnáším, ne protože nechci být holka. Nesnáším makeup protože mi přijde trapný na sebe patlat barvičky jen aby se zarylo to jak vypadáme. Nesnáším chození po nákupech protože je daleko časově i peněžně úspornější vybrat si jednou za půl roku 5 věcí přes net a nazdar.

20 Oswin Oswin | Web | 8. november 2015 at 16:27 | React

Jééé... Někdo mě zmínil v článku..
Ono... Onen článek, který jsem sepsala byl... Celkem s nadsázkou.
Pořádnou nadsázkou a upřímně, nečekala jsem, že by někdo tu kravinu mohl číst, či ji dávat někde dál.
Ono... Vážně tam šlo o pobavení a napsala jsem to lehce vytržené z kontextu, protože, kdykoliv jsem se na schůzce tak chovala, bylo to jen proto, že jsem se dotyčnému chtěla za něco pomstít...
Eh... Dost o mě *kecá, celý zbytek komentáře bude o ní, protože to je ješitný narcis*.
Upřímně, abych řekla pravdu, já nejsem zrovna ta osoba, která definuje lidi podle pohlaví. Netuším, jestli se chovám jako ona "mužatka", ano sice mám momenty, kdy se chovám jako největší prase, ale zase...
Když chci, tu ženskou ze sebe vyčaruju. A ano, mám záliby. Mám jich celkem dost.
Vlastně, nikdy jsem nepřemýšlela o tom, jestli se chovám více jako žena, nebo jako muž, jen... Chovám se tak jak se chovám a tak nějak ty standarty, vymezené pro jednotlivá pohlaví nevidím. Ježiš, zase zním povýšeně, upřímně, já jsem ta poslední osoba, která by o sobě měla mluvit. Jen vás prosím lidi... Nedělejte si na mě obrázek na základě jednoho článku.
Toť k mému sebe obhajujícímu monologu. A ano... Je mi jasné, že jsem před všemi uživateli blog.cz za to největší prase a tak nějak... Asi už jim ten první dojem ze mě nevymluvím.

21 luna-dark luna-dark | Web | 8. november 2015 at 16:29 | React

KDYŽ HRAJU VIDEOHRY, KRKÁM ALE PEČUJU O SVŮJ ZEVNĚJŠEK CO PAK TEDY PODLE TEBE JSEM? :D

22 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 8. november 2015 at 16:33 | React

[19]: Hele já sukně nenosím, protože naholo to nejde a sehnat na mě punčocháče fakt není snadný, takže jednou mám sukni, ale nemám co pod, podruhý mám punčocháče, ale nemám sukni, na make-up jsem se už taky vykašlala krom řasenky, a nakupovat ze stejných důvodů prakticky nechodím, ale pořád vypadám jako holka, takže... co jako? V sukních a barvičkách to fakt není.

Nejde se ale moc divit, protože spousta lidí (muži i ženy) si ani sami sebe neváží. Mluví o sobě jako že mají držku, bachor, prdel, místo že se jdou najíst řeknou, že si jdou dát něco do huby, nemají nohy ale hnáty, svým nehtům říkají drápy a kopyta a jak mluví o pohlavních orgánech, to snad ani nemusím zmiňovat. A takové znám. A je to hrozně nechutný a i když se to nezdá, pramení to odtamtud. Nedokážu si představit upravenou holku, co řekne, že má držku. Naopak u takový hrůzy, který chybí už jen pytel, bych se divila, kdyby někdy vyslovila ústa nebo rty. Nebo nedejbože tváře. To snad ani nezná, to je pro ni jenom ksicht.

23 Yu Yu | Web | 8. november 2015 at 17:33 | React

Mně fascinuje, že někteří lidé definují myšlení někoho cizího. "chová se tak proto a proto" "je takový proto a proto" "myslí si tohle a tamto -> proto to dělá"
ne e
ne ne ne e
ne eee
tohle se většinou nedá tak jednoduše uhádnout a už vůbec se to nedá generalizovat - mluvím teď hlavně o těch mužatkách

Taky znám slečny, které vlastně slečny moc nejsou, ale být "tomboy" mi přijde úplně ok. Někdo prostě nemá nutkání chovat se žensky. : ) Samozřejmě při hejtu na holky a všechno holčičí (i tyhle typy znám, no) je to trochu horší. Ale spíš si myslím, že je problém v psychice, než ve zbabělosti. :)

24 Yu Yu | Web | 8. november 2015 at 17:34 | React

* Mě :D (předběhnu všechny grammar nazi tady)

25 Scrat Scrat | Email | Web | 8. november 2015 at 18:12 | React

Promiň, ale z tohohle článku mi přijdeš jako hrozně povrchní člověk, protože podporuješ pohlavní role. Chceš mi snad namluvit, že by se měl člověk chovat na základě svojí genitálie? Že se rozděluje "ženské" a "mužské" chování? No tak to se teda omlouvám, ale nebudu se chovat tak či onak jen protože mám vagínu. Nebo s mým narozením v tomhle těle přišel i nějaký manuál co mám v tom životě dělat?
Jo a taky, je tu rozdíl mezi pohlavím a genderovou identitou. Víš, ne všichni se narodili do správného těla jako ty. Ano, ty možná oslavuješ svoji "ženskost" tím, že se o sebe staráš a tak, což je v pořádku, ale když je někdo muž, neznamená to, že by se o sebe měl starat méně. No, a někteří se ve svém těle prostě necítí a chtějí to změnit. A je tu více pohlaví než jen muž a žena. Někdo se necítí ani na jedno, někdo na obojí a i když to možná nechápeš, stačí to respektovat, stačí respekovat, že ten člověk to tak prostě cítí a nemusí to být nutně, že se snaží být zajímavý nebo pomlouvat ty, co to mají jinak, prostě se tak narodil.
Štve mě, že i na blogu se někdy objeví článek jako tenhle.

26 ANNihilation ANNihilation | Web | 8. november 2015 at 18:21 | React

A co jsi přesně chtěla článkem říct? Že se má o sebe starat každý podle nějakého univerzálního návodu a to na základě toho, co má mezi nohama? Připadá mi to plytké, ne-li zbytečné. A že jsou někde mužatky? Každé zboží má svého kupce. Je nesmysl snažit se o nějakou komplexní vizi, kde je každá žena ženou, jak říkáš. (A nevím, proč by ženská nemohla bejt kočka v lacláčích a keckách. Ani za mák.) Vždyť je přece skvělé, že jsme každá jiná, každá se vyjadřujeme jiným způsobem (i vzhledem).

27 Christine Christine | Web | 8. november 2015 at 18:38 | React

Pochopím, když ženy, které se o sebe nestarají a chodí neučesané, upocené a podobně, nazveš zbabělci, dejme tomu, každý tomu říká jinak, ale jsou tu i ženy, které prostě jako ženy vypadat nechtějí, nemají tu potřebu malovat se, lakovat si nehty a podobně, je jim příjemnější pohodlné oblečení atd. A nevidím na tom nic špatného, škatulkování typu, jsi žena, vypadej žensky.. a proč? Každý je individuální a je na něm zda se rozhodně dbát na to, aby skutečně odpovídal svému pohlaví nebo ne a navíc celkem se chytl trend Tomboy a je jedno jestli to ženy dělají protože to tak cítí nebo se jim to líbí. Tenhle článek je podle mě dost povrchní a netolerantní.

28 Maddy Lenin (Illuminát) Maddy Lenin (Illuminát) | 8. november 2015 at 18:47 | React

( ͡° ͜ʖ ͡°)

29 Kika Kika | Email | Web | 8. november 2015 at 19:10 | React

ten článek jsem četla a nestačím se divit. Vlastně celkově nemám ráda, když se člověk chová nemístně, a nemístné mi přijde přehnaně popatlaná barbie jako buranka, žena/dívka by měla být vílou a princeznou .-)

30 Illumináti Illumináti | Web | 8. november 2015 at 19:13 | React

wow
             such hejt
   much mužatky
                     so ironie
     very záhada hadra
                so stereotypy

31 reversed_a reversed_a | Web | 8. november 2015 at 19:25 | React

Thumbs up! Popsala si v podstatě přesně to, jak to vnímám já (ačkoli mám dojem, že to nebylo úplně pochopeno, viz předchozí komentáře.) Proti tomboy holkám nemám ani popel - je to prostě o vnitřním nastavení, s tím člověk nic moc nenadělá. Ale vysloveně mě serou pózerky, který si svoji identitu zakládaj na tom, jak jsou "jiný." Však víte, "já se vůbec nemaluju, fujkyfujky šaty a sukně, zbožňuju hokej a fotbal a chození na jedno, pařím hry, jsem strašně výjimečná a jiná, než ty pipinky okolo, obdivujte mě." Aby mě někdo nechytal za slovo - není vůbec nic špatnýho na tom, že se holka nemaluje, nemá ráda sukně nebo se ráda vrtá v autech a po večerech sleduje, kdo komu dal gól. Vadí mi, když má někdo potřebu se tvářit, že ho tyhle (jinak poměrně běžný) vlastnosti dělaj nějakým způsobem lepším, jiným než ostatním, míň povrchním, whatever. Protože i taková holka, co by si radši zapíchla do oka vidličku, než aby si na něj dala stíny nebo linku, může bejt v jádru povrchní píča.

Jestli tohle divadýlko hrajou proto, že si chtěj připadat výjimečný? Zalíbit se klukům? Čert ví, nikdy jsem to nějak blíž nezkoumala. Každopádně osiny v zadku z nich nedělá to, co vyznávaj a co maj rádi, ale to, jak urputně svoji vlastní osobnost vymezujou pouze vůči někomu nebo něčemu. Spíš než "tohle dělám/mám ráda/taková jsem" řeknou "tohle nenávidím/nenosím/nedělám/taková teda fakt nejsem." Jakoby jejich touha po teniskách a teplákách nevycházela z vnitřku, ale existovala jenom v konfrontaci s holkama, co nosí sukně a lodičky. Ať už to je jak chce, působí to hrozně falešně a ten postoj mi přijde mnohem povrchnější, než řešení šminek nad kávičkou (protože to většinou člověk dělá proto, že ho to baví a ne proto, aby světu ukázal, "že teda jako vážně není neupravená opice.")

32 Starsy Spirit Starsy Spirit | Email | Web | 8. november 2015 at 19:35 | React

Mě vadí hlavně rádoby moderní trend, který mi přijde jako vyšší stupeň toho, co tu popisuješ. Prostě "vyšší level mužatek".
Jedná se o ženy, které o sebe nejen příliš nepečují, netváří se jako holky, vybočují napodobováním mužských aktivit... ale ten level up je v tom, že ony o sobě mluví v mužském rodě! Hrají si na to, že jsou muži, ačkoli mnohdy ani nejsou transexuálové. To je to, co umí pořádně hnout žlučí mě.

33 Obyč Obyč | Web | 8. november 2015 at 19:42 | React

Hmm, takže ideální stav věcí je ten, že slečny se budou krásně oblíkat, pečovat o sebe, řešit literaturu a chlapi se budou ožírat, krkat a chovat se jako prasata? :D

Já nevím, zkus otevřít oči a pořídit si víc škatulek než chlapi, správný holky, mužatky.

34 Fibian Fibian | Web | 8. november 2015 at 19:46 | React

[25]: souhlasím

35 Další ilumináti Další ilumináti | 8. november 2015 at 19:49 | React

Tohle je hodně velký a hodně blbý hejt. Z toho článku to dost zní, jako že máš velice úzké a zkreslené vnímání světa a buď si neumíš představit jiný způsob přemýšlení, nebo svůj vlastní považuješ za jediný správný.
Jasně, ty lidi se chovají proto a proto protože chtěj aby si jich lidi všímali a protože by jinak neměli šanci a bla bla notice me bla. Určitě. Napadlo tě někdy, že jim to vlastně může být úplně jedno a že se tak chovají prostě jen protože jim je to příjemnější? Podle mě s tímhle mají mnohem větší problém ženský, který se chovají naprosto stereotypně. Celej život si zabijou tim, že si dávají pozor aby se chovali normálně a jako správné ženy a pak z toho mají prd, protože ten život je absolutně o ničem. TYHLE lidi nemají žádný výrazný zájmy.
Věřím, že jsi narazila na mužatky který jediný co maj v hlavě je, že rozhodně nejsou ženský bla bla, víceméně tvůj popis, jsou různý typy lidí, ale pro naprostou většinu věci, co jsi napsala, vůbec neplatí, jen tak jako mimochodem, a je dost dobře možný, že jsi ty lidi prostě vůbec nepochopila.
Jo, jsem offended, ale fakt mi vadí, když lidi přemýšlejí způsobem tohohle článku, protože je to nejblbější věc, co můžou udělat. Všem lidem nejde v životě o to samý o co jde tobě. Deal with it.

36 Kai Kai | Web | 8. november 2015 at 20:48 | React

Tak toto bolo niečo. Na začiatku článku som chcela protirečiť, lebo nie som zrovna najdievčenskejší typ. Rada hrám videohry (práve jednu sťahujem), nemám veľmi rada šaty, aj keď ich na seba dám a som celkovo tak prepletená medzi dievčatami a chalanmi, vychádzam s každým. Ako zbabelec a chudera si ale nepripadám, robím, čo ma baví.
Po druhej časti článku s tebou ale súhlasím. Umývať sa je zdravé a na tom výzore si dať aspoň trochu záležať je fajn, hlavne aby človek nič nesilil a nepretvaroval sa. Takže nemám čo dodať. Super článok!

37 Grumpy Grumpy | Web | 8. november 2015 at 21:37 | React

Žádný extrémy nejsou zdravý. Ale proč by holka nemohla chodit denně v keckách a lacláčích? Je to pohodlné a může to být i velmi slušivé. Taky si nemyslím, že je nějaký archetypální vzorec chování ženy nebo muže - to, co jsi popsala na začátku článku, je pro mě nechutný buran, ať se jedná o muže nebo ženu. Každý rozumný člověk o sebe přeci přiměřeně dbá.

38 Misanthrope Misanthrope | Web | 8. november 2015 at 21:52 | React

Nějak se mi tomuhle článku nechce věřit. Podle tebe bych se jenom proto, že jsem se narodila jako holka, měla ráno učesat, hezky se oblékat a pomrkávat kolem sebe, jinak že jsem zbabělec? Nevidím v tom absolutně žádnou logiku. Holky, které se jak píšeš "chovají jako kluci" se tak chovají zjevně z nějakého důvodu, možná protože jim je to příjemnější, přirozenější. Snad je to proto, že na světě opravdu neplatí dvě škatulky: "ženské chování" a "mužské chování" a kdokoliv z toho vybočuje, vlastně je hrozný zbabělec, který se chce lišit a není schopný akceptovat svoji přirozenost. Podle tebe ale asi ano.. Do hlavy nikomu nevidíš a jen proto, že tenhle omezený pohled máš ty, nemusí ho ještě sdílet zbytek světa s tebou.

39 Pražský poděs Pražský poděs | Email | Web | 8. november 2015 at 23:50 | React

Hm, to je ale nesmysl... Zbabělost bude asi jiná vlastnost ve smyslu, jak ji vnímáš ty, než jak ji vnímam já.

40 Háčko Háčko | Web | 9. november 2015 at 0:15 | React

No ty vole
mňa priam priťahujú ženy, ktoré sú tak nejak drsnejšie. Čo ty vieš o tom, čo robia 'mužatky'? A kto je podľa teba mužatka vlastne? Poznám ženské, ktoré vyzerajú ako z porna, a pri tom grgajú a prdia, ako všetci 'normálni' ľudia. A poznám ženské, ktoré vyzerajú viac chlapčensky, a sú viac ženy, ako také plastik pseudokrásky. Bohužial, poznám chlapov, ktorí sú viac ženy ako ty a ja dokopy. A vieš čo? Všetci sme ľudia, ktorí by sa nemali navzájom odsudzovať.
A čo vlastne vieš o druhých? Poznáš ich dobre? Vieš čo si prežili? Silná žena vyzerá úplne inak, ako si ju spoločnosť vytvorila.
Čo sa týka tej hygieny, kývam na súhlas.

41 Amia Amia | Web | 9. november 2015 at 1:15 | React

Em... já nějak vůbec nevím, co říct.

Nějak mi z toho všeho vyvstává jen detail, že chlapácký (jakože biologický, správný, normální a požadovaný) je nemýt se.
CO?

42 Kory Kory | Web | 9. november 2015 at 8:52 | React

[15]: U těhle holek, o kterých článek je, mi přijde nejhorší právě to, jak na to mužáctví upozorňujou, né, že takový jsou...

43 proste-panda proste-panda | Web | 9. november 2015 at 9:21 | React

Ségra, gratuluju ti k článku, který se dostal na blog dne. Akorát mě mrzí, že sem nenapsala komentář hned a třeba jsme tu nerozvedli nějakou diskusi, aby se tu pak neobjevily některé názory výše... :D Ono zkrátka někdy to co vidíš není uplně tak jak vidíš, a jedny tvoje zkušenosti zdaleka nestačí na to popsat celý svět - přestože tvé rozpoložení při psaní článku chápu, byť s ním (jako správnej meditující sluníčkovej buddhista) ne uplně souhlasím. :D

44 Baghíra Baghíra | Web | 9. november 2015 at 10:05 | React

Neřekla bych, že jsou ty holky vyloženě zbabělý. Ale je pravda, že se nemají co divit, když se za nima neotočí tolik chlapů, jako kdyby byly pěkně oblečený, a třeba se i usmívaly. Většina "tomboy" slečen co znám, chodí s očima vraženýma do chodníku před sebou.

Taky nejsem zářnej příklad ženskosti. Prakticky se nemaluju, a často dám radši přednost pohodlnejm pytlovitejm riflím před skinny typem, co mi asi sluší trochu víc. :)

45 Snílek Snílek | Email | Web | 9. november 2015 at 10:51 | React

Takže když o sebe nebudu pečovat, ale budu nosit sukně, šaty a podpadky, jsem co? Holka nebo mužatka?
Upřímně nevidím nic zbabělého na tom, když se holka nechová jako holka. Proč by jako mělo být? Považovat holčičí chování za odvahu je pitomost. Tím spíš v dnešní době, kde co si neuděláš, to většinou ani nemáš. A můžeš na toho chlapat mrkat jak chceš, poličku ti pověsí jen v případě, že pak bude následovat chvilka v posteli. A ve firmě budeš leda za nanynku.

46 Jana Jana | Email | Web | 9. november 2015 at 12:53 | React

Tedy, to je spoušť k takovémuto článku. Myslím, že bys měla ztučnit, že to je nadsázka. Protože jinak máš pravdu, dokáži se s tebou ztotožnit.

47 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 12. december 2015 at 7:56 | React

Takové slečny znám  a více méně je mi to taky proti srsti, ale co můžeme dělat, kecat jim do toho nemůžeme.
Dívám se tady na komentáře- mnoho lidí ten článek nedočetlo a už zarputile komentují ^^

48 babirusa babirusa | Web | 20. december 2015 at 12:08 | React

[47]: škoda no... na druhou stranu není to nic, než lidská přirozenost - takhle zjednodušovat a nepřemýšlet, vyjadřovat se bez předchozí úvahy a nekoukat na celé souvislosti :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement